Teslimat Koşulları

1) Siparişimin teslimat adresini ve adını değiştirebilir miyim?

Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.

  • Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise müşteri hizmetlerimiz ile irtibata geçip talebinizi bize iletin.
  • Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini kargo firmaları da sadece belli bir süre içerisinde yapabilir. Değişiklik talebinizi kargo firması ile irtibata geçerek iletebilirsiniz.


Aras Kargo: 444 25 52

 

2) Siparişlerim hangi kargo ile gönderilecek?

Siparişlerimiz Aras Kargo firması ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.

 

3) Siparişim ne zaman gelir?

  • Satın aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından da ulaşabilirsiniz.
  • Üründe “24 saatte kargoda” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “HIZLI TESLİMAT” ürünleridir.
  • Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.
  • Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.

4) Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

  • Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce iptal edebilirsiniz. Talebini bize “Müşteri Hizmetlerimiz” aracılığıyla iletebilirsiniz.
  • Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz. İade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.

NOT:
Ücret iade işlemleri 3 iş günü içerisinde tamamlanır. İadeniz tamamlanıp bankanıza iadeniz yapıldığında email ile bilgilendirileceksiniz.

5) Teslimat ücreti var mı?

  • 75 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti alınmaz.
  • 75 TL altı alışverişlerde 4.90 TL kargo ücreti alınır.
  • Kapıda ödeme siparişlerinizde 5 TL ücret alınır.

 

6) Siparişim ben adresimde yokken gelmiş.

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.

  • 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz Arnetta’ya iade edilir.
  • Arnetta’ya iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

İPUCU:
Kargo şubenizi “Siparişlerim“ sayfasında “Kargom Nerede” linkinden öğrenebilirsiniz.

 

7) Yurtdışına teslimatınız var mı?

Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız var.

8) Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.

 

9) Kargom nerede?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Arnetta.com.tr | Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız.

Bu SMS ve bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu 2 şekilde takip edebilirsiniz:

  • Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden.
    • "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.